REGULAMIN KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ PROJEKT „SPRAWNY SYSTEM REWITALIZACJI – PODSUMOWANIE 10-LECIA FUNKCJONOWANIA USTAWY O REWITALIZACJI”
Gdańsk, 18-19 listopada 2025 r.
§1 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa ogólne zasady uczestnictwa w poszczególnych sesjach, rejestracji i zmiany rejestracji uczestników konferencji podsumowującej projekt „Sprawny system rewitalizacji – podsumowanie 10-lecia funkcjonowania ustawy o rewitalizacji” (zwanej dalej Konferencją), która odbędzie się w dniach 18-19 listopada 2025 roku w Europejskim Centrum Solidarności Gdańsku. Organizatorem Konferencji jest Instytut Rozwoju Miast i Regionów w ramach Centrum Doradztwa Rewitalizacyjnego, zwany dalej Organizatorem.
 - Konferencja organizowana jest w ramach projektu realizowanego w Instytucie Rozwoju Miast i Regionów pn. „Sprawny system rewitalizacji – podsumowanie 10-lecia funkcjonowania ustawy o rewitalizacji” finansowanego ze środków Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027 i budżetu państwa.
 - Konferencja ma na celu zaprezentowanie ustaleń prac grupy roboczej powołanej do identyfikacji najlepszych doświadczeń dotyczących sposobów wdrażania ustawy o rewitalizacji, które nadal wymagają upowszechniania oraz wskazania tych obszarów i zagadnień, które charakteryzują się niższą użytecznością i słabszym wykorzystaniem w praktyce samorządów.
 
§2 Zakres tematyczny i program
- Zakres tematyczny Konferencji obejmuje zagadnienia związane z rewitalizacją.
 - Główne sesje tematyczne przygotowywane są przez ekspertów Centrum Doradztwa Rewitalizacyjnego Instytutu Rozwoju Miast i Regionów.
 - Ramowy i szczegółowy program Konferencji będzie dostępny na poświęconej jej stronie internetowej, będącej jednocześnie stroną realizowanego projektu.
 - Program szczegółowy może ulegać zmianom. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu oraz zmiany składu prelegentów i panelistów Konferencji.
 
§3 Rejestracja i opłaty
- Udział w Konferencji jest bezpłatny i wymaga rejestracji za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, do którego link znajduje się na stronie internetowej projektu: https://10latrewitalizacji.irmir.pl/rejestracja.
 - Udział w Konferencji nie obejmuje kosztów podróży i zakwaterowania. W ramach bezpłatnego uczestnictwa Organizator zapewnia podczas Konferencji przerwy kawowe, lunch oraz kolację w pierwszym dniu Konferencji, a także przerwy kawowe oraz lunch w drugim dniu Konferencji.
 - Liczba uczestników Konferencji jest ograniczona. O zaakceptowaniu zgłoszenia do udziału w Konferencji decydować będzie kolejność zgłoszeń. Potwierdzenie przyjęcia na Konferencję będzie przekazywane drogą elektroniczną na adres wskazany przy rejestracji. W przypadku braku otrzymania wiadomości potwierdzającej uczestnictwo należy wysłać wiadomość na adres cdr@irmir.pl.
 - Rejestracja na Konferencję trwa do 30 października 2025 r. lub osiągnięcia limitu miejsc i odbywa się wyłącznie za pośrednictwem formularza online do którego link znajduje się na stronie Konferencji. Organizator zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu rejestracji.
 - Wstęp do pomieszczeń, w których organizowana jest Konferencja, będzie możliwy po okazaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji, podpisaniu listy uczestnictwa i odebraniu identyfikatora na stanowisku rejestracyjnym, które będzie czynne przez cały czas trwania Konferencji.
 
§4 Uczestnictwo w sesjach tematycznych
- Prezentacje i dyskusje w ramach głównych sesji tematycznych oraz warsztatów odbędą się z udziałem prelegentów zaproszonych przez Organizatora.
 - Pozostali uczestnicy Konferencji będą mieli możliwość aktywnego włączenia się w dyskusję w ramach głównych sesji tematycznych poprzez zadawanie pytań i komentowanie wystąpień prelegentów w czasie przeznaczonym na dyskusję publiczną.
 - Prezentacje i dyskusje odbywające się podczas Konferencji będą moderowane. Organizator zastrzega, że moderatorzy mają prawo ich zakończenia z powodu ograniczeń czasowych lub innych przyczyn organizacyjnych.
 
§5 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania listą uczestników i publikowania nazw firm, instytucji i organizacji osób biorących udział w Konferencji. Na powyższe uczestnik wyraża zgodę przy rejestracji.
 - W czasie trwania Konferencji Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne i video. Uczestnictwo w wydarzeniach jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z uczestników, moderatorów, prelegentów i panelistów w materiałach informacyjnych i promocyjnych.
 - Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
 - W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji uczestnik zobowiązany jest poinformować Organizatora o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: cdr@irmir.pl, jednak nie później niż do 30 października 2025 r.
 - Uczestnik biorąc udział w wydarzeniu zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Europejskiego Centrum Solidarności, który jest dostępny pod adresem: https://ecs.gda.pl/regulamin/.
 - Uczestnik, który dokona uszkodzeń lub zniszczeń elementów wyposażenia sal Europejskiego Centrum Solidarności podczas trwania Konferencji, zostanie obciążony całością kosztów ich naprawy lub zakupu w ich miejsce nowego sprzętu.
 - Organizator nie odpowiada za przedmioty pozostawione w przestrzeni, w której odbywa się Konferencja.