REGULAMIN KONFERENCJI PODSUMOWUJĄCEJ PROJEKT „SPRAWNY SYSTEM REWITALIZACJI – PODSUMOWANIE 10-LECIA FUNKCJONOWANIA USTAWY O REWITALIZACJI”

Gdańsk, 18-19 listopada 2025 r.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa ogólne zasady uczestnictwa w poszczególnych sesjach, rejestracji i zmiany rejestracji uczestników konferencji podsumowującej projekt „Sprawny system rewitalizacji – podsumowanie 10-lecia funkcjonowania ustawy o rewitalizacji” (zwanej dalej Konferencją), która odbędzie się w dniach 18-19 listopada 2025 roku w Europejskim Centrum Solidarności Gdańsku. Organizatorem Konferencji jest Instytut Rozwoju Miast i Regionów w ramach Centrum Doradztwa Rewitalizacyjnego, zwany dalej Organizatorem.
  2. Konferencja organizowana jest w ramach projektu realizowanego w Instytucie Rozwoju Miast i Regionów pn. „Sprawny system rewitalizacji – podsumowanie 10-lecia funkcjonowania ustawy o rewitalizacji” finansowanego ze środków Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich 2021-2027 i budżetu państwa.
  3. Konferencja ma na celu zaprezentowanie ustaleń prac grupy roboczej powołanej do identyfikacji najlepszych doświadczeń dotyczących sposobów wdrażania ustawy o rewitalizacji, które nadal wymagają upowszechniania oraz wskazania tych obszarów i zagadnień, które charakteryzują się niższą użytecznością i słabszym wykorzystaniem w praktyce samorządów.

§2 Zakres tematyczny i program

  1. Zakres tematyczny Konferencji obejmuje zagadnienia związane z rewitalizacją.
  2. Główne sesje tematyczne przygotowywane są przez ekspertów Centrum Doradztwa Rewitalizacyjnego Instytutu Rozwoju Miast i Regionów.
  3. Ramowy i szczegółowy program Konferencji będzie dostępny na poświęconej jej stronie internetowej, będącej jednocześnie stroną realizowanego projektu.
  4. Program szczegółowy może ulegać zmianom. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu oraz zmiany składu prelegentów i panelistów Konferencji.

§3 Rejestracja i opłaty

  1. Udział w Konferencji jest bezpłatny i wymaga rejestracji za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, do którego link znajduje się na stronie internetowej projektu: https://10latrewitalizacji.irmir.pl/rejestracja.
  2. Udział w Konferencji nie obejmuje kosztów podróży i zakwaterowania. W ramach bezpłatnego uczestnictwa Organizator zapewnia podczas Konferencji przerwy kawowe, lunch oraz kolację w pierwszym dniu Konferencji, a także przerwy kawowe oraz lunch w drugim dniu Konferencji.
  3. Liczba uczestników Konferencji jest ograniczona. O zaakceptowaniu zgłoszenia do udziału w Konferencji decydować będzie kolejność zgłoszeń. Potwierdzenie przyjęcia na Konferencję będzie przekazywane drogą elektroniczną na adres wskazany przy rejestracji. W przypadku braku otrzymania wiadomości potwierdzającej uczestnictwo należy wysłać wiadomość na adres cdr@irmir.pl.
  4. Rejestracja na Konferencję trwa do 30 października 2025 r. lub osiągnięcia limitu miejsc i odbywa się wyłącznie za pośrednictwem formularza online do którego link znajduje się na stronie Konferencji. Organizator zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu rejestracji.
  5. Wstęp do pomieszczeń, w których organizowana jest Konferencja, będzie możliwy po okazaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji, podpisaniu listy uczestnictwa i odebraniu identyfikatora na stanowisku rejestracyjnym, które będzie czynne przez cały czas trwania Konferencji.

§4 Uczestnictwo w sesjach tematycznych

  1. Prezentacje i dyskusje w ramach głównych sesji tematycznych oraz warsztatów odbędą się z udziałem prelegentów zaproszonych przez Organizatora.
  2. Pozostali uczestnicy Konferencji będą mieli możliwość aktywnego włączenia się w dyskusję w ramach głównych sesji tematycznych poprzez zadawanie pytań i komentowanie wystąpień prelegentów w czasie przeznaczonym na dyskusję publiczną.
  3. Prezentacje i dyskusje odbywające się podczas Konferencji będą moderowane. Organizator zastrzega, że moderatorzy mają prawo ich zakończenia z powodu ograniczeń czasowych lub innych przyczyn organizacyjnych.

§5 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania listą uczestników i publikowania nazw firm, instytucji i organizacji osób biorących udział w Konferencji. Na powyższe uczestnik wyraża zgodę przy rejestracji.
  2. W czasie trwania Konferencji Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne i video. Uczestnictwo w wydarzeniach jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z uczestników, moderatorów, prelegentów i panelistów w materiałach informacyjnych i promocyjnych.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
  4. W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji uczestnik zobowiązany jest poinformować Organizatora o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: cdr@irmir.pl, jednak nie później niż do 30 października 2025 r.
  5. Uczestnik biorąc udział w wydarzeniu zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Europejskiego Centrum Solidarności, który jest dostępny pod adresem: https://ecs.gda.pl/regulamin/.
  6. Uczestnik, który dokona uszkodzeń lub zniszczeń elementów wyposażenia sal Europejskiego Centrum Solidarności podczas trwania Konferencji, zostanie obciążony całością kosztów ich naprawy lub zakupu w ich miejsce nowego sprzętu.
  7. Organizator nie odpowiada za przedmioty pozostawione w przestrzeni, w której odbywa się Konferencja.